سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنای با بهترین اتاق فرار های تهران

فکر کنید در شهر تهران در دورانی که فضای دیجیتال سرگرمی غالب افراد یک جامعه شده وارد مکانی شوید که بتوانید ترس و هیجان و استرس را مانند بازی‌های کودکی تجربه کنید با این تفاوت که در این مکان ترس واقعی است و باید هوش بسیار زیادی برای حل برخی معماها داشته باشید. تلفیقی از داستان فیلم های جنایی و ترسناک با فیلم های معمایی را می توانید خودتان داخل اتاق های فرار تجربه نمایید. ولی انتخاب یک اتاق فرار اولین قدم برای جذاب تر کردن این گردش مرفه است. پس در این مطلب سعی داریم به شما چند چند مورد از بهترین اتاق فرار های تهران را معرفی کنیم. با ما همراه باشید

اتاق فرار انیگما

اولین اتاق فرار که قصد معرفی آن داریم در برج میلاد ورودی پارکینگ قرار دارد. ساعت کاری این اتاق فرار از 9 تا 11 شب است و هزینه بلیط آن نیز 55 هزار تومان برای هر نفر می باشد. اولین بازی که میتوانید انتخاب کنید کلبه وحشت است و 60 دقیقه زمان برای فرار از آن را دارید و دومین سناریو گیر کردن در اتاق مرموز با یک قاتل سریالی است. بازی های این مجموعه 60 در دقیقه انجام میشود و هر بازی از چهار یا پنج مرحله تشکیل شده و بین 4 تا 6 نفر نیز می‌توانند در هر راند بازی در آن قرار داشته باشد.

This 18+ Horror Escape Room Is The Most Terrifying Game In Toronto - Narcity

اتاق فرار اسکیپ ویژن

 شعبه یک این اتاق فرار در اتوبان خرازی خیابان، جنگلبان جنوب خیابان میلاد 2 و شعبه 2 اتاق فرار اسکیپ ویژن در بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب، بعد از بلوار کمالی جنب بانک آینده می باشد. اسکیپ ویژن در سال 98 آغاز به کار کرده و توانست در شهرهایی مثل تهران و اصفهان به فعالیت بپردازد. تنوع بازی های این مجموعه بسیار زیاد بوده که معروفترین آنها اتاق فرار گنج مردگان، اتاق فرار نفرین و اتاق فرار شوم می باشد.

اسکیپ روم مگا اسکیپ

اگر به دنبال تجربه جذاب حل معماهای پیچیده سینمایی هستید مگا اسکیپ بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این اسکیپ روم در شهرک اکباتان در مجتمع تجاری مگامال و در پردیس سینمایی قرار دارد و بازی های متنوعی را برای شما ارائه می دهد. اقایان و بانوان می‌توانند از بازی های این مجموعه به صورت مشترک استفاده کنند و در هر راند بازی بین 4 تا 7 نفر می‌توانند در اتاق فرار وجود داشته باشد.

کیوبیک اتاق فرار اسپانیایی

 اسکیپ روم کیوبیک نماینده انحصاری شرکت کیوبیک اسپانیا است و بر اساس استانداردهای بین المللی از جمله دکوراسیون بازی ارتباط بین بازی ها و درصد سختی ایجاد شده است. یک بار تجربه بازی در این اتاق فرار مطمئناً به شما لذتی مضاعفی را می دهد. بازیهای این اتاق فرار بین 60 تا 75 دقیقه است و علاوه بر بازی می توانید از فضای اختصاصی برای عکاسی صندوق برای نگهداری وسایل و شارژ تلفن همراه و همچنین سفارش نوشیدنی استفاده نمایید. آدرس کیوبیک خیابان کارگر شمالی، بالاتر از پمپ بنزین خیابان مظفری خواه کوچه آراسته است.