سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گرفتگی کفشور آشپزخانه

گرفتگی لوله های منزل همیشه مشکلی است که انسان های زیادی با ان دسته و پنجه نرم می کنند. از این رو ما در این مطلب در تلاشیم تا روش های رفع این مشکل را برای شما هموطن عزیز بیان کنیم.

قبل ازاینکه در مورد نحوه ی باز کردن کف شور آشپزخانه مطالبی را بیان کنیم، بهتر است قبل از ان با لوله کفشور اشنا شوید.

کفشور چیست؟

لوله های کفشور در نزدیکی سینک و لباس شویی قرار دارند. این قسمت به صورت ثابت در کف اشپزخانه قرار دارد تا تمام اب های راکت به کف کشور وارد شود. در ساختمانها این کشورها به شکل های مختلفی تعبیه می شوند و معمولاً دارای یک لوله توری هستند تا اشیای بزرگ و هرگونه آفات به سوسک به آن وارد نشود. این توری ها در مقابل گرد و غبار و چربی مقاومت ندارند و بعد از مدتی باعث گرفتگی و در نتیجه بالا آمدن آب فاضلاب می شود. همیشه نمی ‌توان این گرفتگی ها را با محلول ها باز کرد. لوله بازکنی شمال تهران یا هر قسمت این شهر می تواند راه حل مناسب برای رفع این گرفتگی ها باشد ولی قبل از آن باید با روش تشخیص و عوامل موثر در این گرفتگی ها آشنا شوید.

Kitchen floor restoration Brisbane. Refreshed looking flooring with out a  the huge cost.

تشخیص گرفتگی کفشور آشپزخانه

راحت ترین روش برای تشخیص گرفتگی کفشور آشپزخانه ریختن کمی آب در ورودی آن است. اگر آب به سختی پایین برود یا بعد از ریختن بالا بزند نشان از گرفتگی کشور شما دارد. همچنین اگر بعد از ریختن آب در سینک آب بالا بزند نشان دهنده گرفتگی است

عوامل موثر در گرفتگی کفشور

عوامل مختلفی باعث مسدود شدن لوله های کف آشپزخانه می شود. اصلی ترین موارد را می‌توان به صورت زیر بیان کرد.

 موهای بلند و رسوبات و روغن و چربی زائد، مواد اشیا کوچک مصالح ساختمانی و در نهایت شکستگی لوله ها.

محلول های موثر جهت رفع گرفتگی

محلول هایی برای رفع گرفتگی ها وجود دارد که میتوانید در خانه از آن ها استفاده کنید تا گرفتگی های کوچک را خودتان بدون نیاز به کارشناسان رفع کنید. جوش شیرین و سرکه را می‌توانید باید دیگر مخلوط کنید تا یک محلول قدرتمند برای باز کردن لوله ها ایجاد شود. همچنین فنر زنی از روش‌های رایج بازکردن است که نیاز به کارشناس خاصی ندارد البته فنرزنی دستگاه های خاصی نیاز دارد که می بایست آن را از افراد متخصص تهیه کنید. آبجوش نیز می‌تواند برخی گرفتگی ها مانند گرفتگی بر اثر چربی را به خوبی از بین ببرد و استفاده از آب جوش آب گرم و مواد شوینده می تواند در جنین گرفتگی های مشکل گشا باشد برای گرفتگی های با وسایل خشک نیز جاروبرقی وسیله مناسب خواهد بود.